Markedsføringsloven (Innbundet)

med kommentarer

Forfatter:

, og

Forfatter: , og
Innbinding: Innbundet
Utgivelsesår: 2015
Antall sider: 425
Forlag: Gyldendal juridisk
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788205451254
Omtale Markedsføringsloven
Markedsføringsloven med kommentarer foreligger nå i andre utgave, og gir en oppdatert og betydelig utvidet framstilling av reglene om markedsføring i lys av rettsutviklingen siden forrige utgave. Boken er et nødvendig verktøy for alle som arbeider med markedsføringsrett i praksis. Markedsføringsloven med kommentarer inneholder omfattende merknader til og analyser av markedsføringslovens bestemmelser. Loven gir viktige bestemmelser om forbrukerbeskyttelse, blant annet vern mot urimelig, villedende og aggressiv markedsføring. Bestemmelsene utgjør viktige rammevilkår for næringsdrivendes aktiviteter i markedet.

Til toppen

Andre utgaver

Flere bøker av Tore Lunde, Ingvild Mestad og Terje Lundby Michaelsen: