| Forfatter: | Eirik Haus og Lars E. Olsen |
| Innbinding: | Heftet |
| Utgivelsesår: | 2022 |
| Antall sider: | 156 |
| Forlag: | Cappelen Damm Akademisk |
| Språk: | Bokmål |
| Serie: | Pensum på 1-2-3 |
| ISBN/EAN: | 9788202738433 |
| Fag: | Markedsføring |
| Nivå: | Akademisk |
| Forfatter: | Eirik Haus og Lars E. Olsen |
| Innbinding: | Heftet |
| Utgivelsesår: | 2022 |
| Antall sider: | 156 |
| Forlag: | Cappelen Damm Akademisk |
| Språk: | Bokmål |
| Serie: | Pensum på 1-2-3 |
| ISBN/EAN: | 9788202738433 |
| Fag: | Markedsføring |
| Nivå: | Akademisk |
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.